خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اعتیاد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اعتیاد
قیمت : 19,317 تومان17,772 تومان
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هیپنوتراپی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هیپنوتراپی
قیمت : 17,045 تومان15,682 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد EMDR
مبانی نظری و پیشینه پژوهش حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد EMDR
قیمت : 17,045 تومان15,682 تومان
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره صمیمیت زناشویی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره صمیمیت زناشویی
قیمت : 17,045 تومان15,682 تومان
رشته تحصیلی
رشته تحصیلی شما چیست؟












ثبت نظر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع خودکارآمدی پیشرفت تحصیلی کاملترین در اینترنت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع خودکارآمدی پیشرفت تحصیلی کاملترین در اینترنت

کاملترین مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع خودکارآمدی پیشرفت تحصیلی

تعداد صفحات : 68

فرمت : word

منابع فارسی و انگلیسی دارد.

دارای 6 پرسشنامه که ضمیمه پژوهش شده است.

فوق العاده کامل.


فهرست مطالب

مبانی خودکارآمدی

مقدمه

خود و خودکارآمدی

تعاریف خودکارآمدی

خودکارآمدی خاص و خودکارآمدی عام

رویکرد شناختی اجتماعی ـ خودکارآمدی

مولفه های خودکارآمدی

مفهوم خودکارآمدی

فرایندهای فعال شونده مرتبط با خودکارآمدی

اثرات خودکارآمدی بر کارکردهای روان شناختی

تأثیر خودکارآمدی بر سطح انگیزش

تأثیرخودکارآمدی بر عواطف

چگونگی تاثیر درک خود کارآمدی بر تجربه و فعالیت

منابع خودکارآمدی

مراحل رشد خودکارآمدی

تفاوت تبیینهای رفتاری و شناختی با تبیین درمانی بندورا

پژوهشها و تحقیقات

خودکارآمدی و انگیزش

خودکارآمدی ورشدوتقویت تواناییها

خودکارآمدی و تنظیم عملکرد انسان

خودکارآمدی و انتظار

خودکارآمدی و تفاوتهای سنی و جنسیتی

خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی

خودکارآمدی و سلامت جسمانی

خودکارآمدی و کنار آمدن با استرس

خودکارآمدی و عملکرد شغلی

پیشینه

تحقیقات خارجی

تحقیقات داخلی

ابزارها

ارزیابی باورهای خودکارآمدی

آسیب شناسی مقیاسهای خودکارآمدی

پرسشنامه خود کارآمد پنداری بندورا

مقیاس خودکارآمدی عمومی شرر وهمکاران

مقیاس باورهای خودکارآمدی عمومی(GSE-10) شوآرتزر و جروسلم

مقیاس خودکارآمدی عمومی بوسچر و اسمیت

مقیاس خودکارآمدی راهبردهای انگیزشی برای یادگیری پینتریج و دی گروت

خرده آزمونهای کارآمدپنداری جمعی کیم و پارک

پرسشنامه ی خوداثرمندی جسمانی رایکمن

مقیاس خودکارآمدی برای موقعیتهای اجتماعی(SESS) گادیبانو و هربرت

پرسشنامه ی کارآمدی دانش آموز مورگان ـ جینکز

پرسشنامه ی محقق ساخته احمدی

پرسشنامه ی محقق ساخته یارایی

ابزار خودکارآمدی عملکرد بالینی

پرسشنامه ی محقق ساخته قلی پور و پیران نژاد

پرسشنامه ی خودکارآمدی اجتماعی نوجوان کنلی

نتیجه گیری

برداشت محقق

جدول مولفه ها

تجزیه و تحلیل

ابزار پیشنهادی محقق

گویه های مقیاس خودکارآمدی پیشنهادی محقق

منابع

منابع داخلی

منابع خارجی

ضمائم

گویه های خودکارآمدی عملکرد بالینی

گویه های مقیاس خودباوری عمومی چن و گالی و ادن

گویه های مقیاس خودکارآمدی شوارتزر و جروسلم

گویه های خودکارآمدی پیشرفت تحصیلی بندورا (دبیرستان)

گویه های خودکارآمدی پیشرفت تحصیلی بندورا (دانشگاه)

گویه های مقیاس خودکارآمدی شرر و همکاران


مبانی خودکارامدی

مقدمه

خودکارآمدی اولین بار در دهه 1980 توسط آلبرت بندورا مطرح شد. خودکارآمدی از جمله صفاتی است که بر اکثر جنبه های زندگی افراد تأثیر دارد . شناخت خود ، افراد را قادر می سازد تا بر افکار ، احساسات و اعمال خود کنترل داشته باشند ( پاچارس، 1986؛ به نقل ازفتاحی، 1382)

بدیهی است که تفکر ، انگیزش ، احساسات و رفتار انسان در موقعیت هایی که به توانایی خود احساس اطمینان می کند ، متفاوت با رفتار وی در موقعیت هایی است که در آنها احساس عدم امنیت یا فقدان صلاحیت دارد. درک انسان از خودکارآمدی بر الگوهای تفکر، انگیزش، عملکردو برانگیختگی هیجانی فرد تأثیر می گذارد( شولتز ، 1990، ترجمه ی کریمی و همکاران، 1384)

یکی از مشکلات تربیتی عصر ما نگرشهای کم بینانه ی افراد به خصوص نوجوانان نسبت به خود است. شاید یکی از دلایل این باشد که بیشتر جوامع موفقیت مدار هستند و برای توفیق و برتری ارزش قائلند و از همان سالهای نخستین زندگی، کودکان را از لحاظ ویژگی های متفاوت (جسمی و روانی) با یکدیگر مقایسه می کنند و مزیت هر یک را بر می شمارند.

تحقیقات متفاوت نشان داده است که نحوه ی نگرش فرد نسبت به خود در ایجاد شکست یا موفقیت وی تاثیر دارد. همچنین عملکرد و نحوه ی تلاش و پیگیری افرادی که خود را انسانی توانا و کارآمد و با استعداد می دانند بسیار متفاوت از کسانی است که خود را ضعیف و بی استعداد می دانند( برای مثال تاکمن ، ساکستون 92ـ 1991. چانگ، 1990. پاجارس 1994. به نقل از کریم زاده، 1380)

عوامل زیادی بر موفقیت افراد در زندگی موثر است . خودکارآمدی به عنوان یک عامل شناختی می تواند به افراد کمک کند و مسیر رسیدن به موفقیت را برایشان هموار سازد . بنابراین شناخت این عامل اهمیت فراوان دارد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

khodkaramadi (2)_1548758446_6720_1635_1808.zip0.08 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,500 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت
فروشگاه فایل