پاورپوینت کارگاه بازاریابی
فرمت : PPT
تعداد اسلایدها : 217
گارانتی بازگشت وجه دارد.
قابلیت ویرایش دارد.
کارگاه بازاریابی
بازاريابی فرآيندی است که از طريق آن افراد و گروهها نيازها و خواسته های خود را از طريق توليد و مبادله محصولات و ارزش با ديگران تأمين می کنند.
بازاريابی دانش انطباق و همسـويی منابع انسانی ، مالی و فيزيكی سازمانها با خواست ها و نيازهای مشتری است.
شناسايی ( مشتريان، رقبا و كل بازار )، شناساندن ( كالاها و خدمات به مشتريان) و ايجاد رضايت (برای مشتريان و خودمان).
همه تلاشهايی نظاممند براي شناخت نظام بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه به نظام ارزشی جامعه و هدفهای سازمان.
اصول مشترک در تمامی تعاریفی که در خصوص بازاریابی ارائه گردیده و خواهد گردید را می توان به این صورت عنوان بندی نمود:
1.عرضه و تقاضا میان دو نفر یا دو گروه صورت می پذیرد.
2.فرآیند مبادله میان دو نفر یا دو گروه شکل می پذیرد.
3. مبادله در صورتی محقق می گردد که هر دو طرف ذینفع باشند.
4.از طرفین مبادله نیاز ( صورتی از نیاز یا خواسته ای) آشکار یا پنهان مرتفع میگردد.
5.بازاریابی بر اساس تولید محصول یا شکل گیری خدمت معنی می یابد.
6.بازاریابی با وجود مشتری معنی می یابد.
.......
bazaryabi_1518045171_4604_1635_1557.zip0.00 MB |