خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پیشرفت های جدید در ارتباطات بازاریابی و رفتار مصرف کننده مقاله رشته مدیریت درس رفتار مصرف کننده
پیشرفت های جدید در ارتباطات بازاریابی و رفتار مصرف کننده مقاله رشته مدیریت درس رفتار مصرف کننده
قیمت : 1,135 تومان1,045 تومان
تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده مقاله رشته مدیریت بازاریابی و فروش درس رفتار مصرف کننده
تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده مقاله رشته مدیریت بازاریابی و فروش درس رفتار مصرف کننده
قیمت : 13,634 تومان12,544 تومان
رشته تحصیلی
رشته تحصیلی شما چیست؟












ثبت نظر

ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)

ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)

عنوان فارسی مقاله :

ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)

عنوان انگلیسی :

Consumer technology traits in determining mobile shopping adoption: An application of the extended theory of planned behavior

تعداد صفحات : 8

فرمت : pdf

سال انتشار : 2012

مجله : الزویر


چکیده فارسی :

یک مدل توسعه یافته از تئوری رفتار برنامه ریزی شده (TPB) در زمینه خرید از طریق تلفن همراه (خرید موبایلی) با تعدیل اثرات سه خصوصیت تکنولوژی مصرف کننده (فن آوری خودکارآمدی، نوآوری تکنولوژی، و سطح استفاده از تجربه) بررسی شده است. در میان باورهای تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)، «لذت درک شده» قوی ترین عامل تعیین کننده در ایجاد نگرش مطلوب نسبت به اتخاذ روش خرید از طریق تلفن همراه یا خرید موبایلی بوده است. نتایج از اینکه مصرف کنندگان در سطوح ویژگی های تکنولوژی در اتخاذ خرید موبایلی متفاوت هستند حمایت می کند.


چکیده لاتین :

An extended Theory of Planned Behavior (TPB) model was examined within the context of mobile shopping with moderating effects of three consumer technology traits (i.e., technology self-efficacy, technology innovativeness, and level of experience of use). Among the beliefs of the extended TPB, perceived enjoyment was the strongest determinant creating a favorable attitude toward mobile shopping adoption. The results supported that consumers differ in levels of technology traits in mobile shopping adoption behavior. Implications are provided to assist in predicting potential mobile consumer adoption behavior and in designing favorable mobile shopping environments that can be compatible with the consumer characteristics.


مقالات مرتبط :

تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده مقاله رشته مدیریت بازاریابی و فروش درس رفتار مصرف کننده

پیشرفت های جدید در ارتباطات بازاریابی و رفتار مصرف کننده مقاله رشته مدیریت درس رفتار مصرف کننده

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

337_1548757433_6814_1635_1910.zip0.21 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 9,408 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت
فروشگاه فایل